الله يحييك معنآ هـنـا

المملكه العربية السعودية خط أحمر ولانرضى بأي نقاشات سياسية من اي كاتب أو عضو فقد اوجد منتدى سكون الشوق للفائده والاستفاده وحتى يكون منبر اعلامي للنشر وليس لتبادل وسائل التواصل والعلاقات والنقاشات السياسية بنائآ عليه يمنع منعآ باتآ كل ماذٌكِر ومن يتعدى حدوده سيتم نفيه خارج سكون مع التشهير بمعرفه حتى يكون عبرة للجميع ويعيي مسؤولية المكان ..
آلأدآرة

 

                      

      


 
العودة   منتديات سكون الشوق > ۩۞۩{ المنتديات الأدبية }۩۞۩ > ۩۞۩{ سكون للقصص }۩۞۩
 


إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
#1  
قديم اليوم, 01:27 AM
سمو الأمير غير متواجد حالياً
اوسمتي
وسآم العطآء الجميل قلم مبـــدع 
لوني المفضل Cadetblue
 عضويتي » 4117
 جيت فيذا » Oct 2015
 آخر حضور » اليوم (10:19 PM)
آبدآعاتي » 15,636
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه »
جنسي  »
آلقسم آلمفضل  »
آلعمر  »
الحآلة آلآجتمآعية  »
 التقييم » سمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond reputeسمو الأمير has a reputation beyond repute
مشروبك
قناتك
اشجع
بيانات اضافيه [ + ]
(انتظرني ياحبيبي )ح1



(انتظرني ياحبيبي )ح1
الصبح طلع علي بيت مى وكالعادة مى بتصحي 6 زى كل يوم (مى عندها 25 سنه خريجه كلية لغات وترجمة بنت في غاية الجمال عنيها عسلي شعرها اسود بشرتها بيضه ونقيه )
دخلت المطبخ علشان تبتدى تحضر الفطار زى كل يوم
مى مش زى أى بنت فسنها
هحكلوكوا القصة من الأول مى كان عندها 12 سنه يوم ما والدتها توفت وبعد سنتين ابوها اتجوز ومن وقت ما والدها اتجوز ومى بقت عايشه فجحيم مراة أبوها (سمر ) مخلتش حاجه ممكن تدايق مى إلا وعملتها ومن وقتها ومى مسكة شغل البيت كله من طبخ وكنس وخلافه دا غير طبعا التهزيق الي كل يوم تسمعه من مراة ابوها
وبعد ما جت الساعه 8 مى راحت علشان تصحي أبوها علشان يروح الشغل بتاعوا وقفت علي باب الاوضه وبدأت تخبط
ولسه ولقت الباب اتفتح كانت سمر
سمر بصت لمى بغيظ وبعدين قلتلها : كل دا تخبيط علي الباب
مى : انا آسفة بس علشان الأكل ميبردش
سمر وهي بتزق فمي : طب عدى بعيد علشان اروح اغسل وشي وبعد ما سمر راحت الحمام
مى كانت مستنية باباها يخرج من الاوضه
مى مشيت خطوتين جوه الاوضه علشان تتأكد ازا كان باباها صحي ولا لا
ولسه ولقت قلم جامد علي وشها بتبص لقتها سمر
سمر وهي بتزعق :انا مش قلتلك الاوضه دى متدوخلهاش انتي ايه طرشه مبتسمعيش
غورى من هنا
مي راحت علي اوضتها ورقدت علي السرير وبدأت تعيط
وبعدين قامت ومسكت صورة مامتها الي كانت علي التربيزه
مى بدأت تبص لصورة وهي بتعيط وبعدين بدأت تكلم الصور : ماما انا تعبت اوى انا بجد حسة اني هموت انا بخاف اوى من سمر حتي بالليل باقفل الباب بالترباس علشان خايفه لتقتلني وانا نايمه حتي بعد ما خلصت جامعه وكان نفسي اشتغل
سمر أقنعته بابا اني مشتغلش
سكتت شويه وبعدين كملت : حتى ....... حتي احم.........
ولسه وسمعت صوت أبوها بيندهلها
أنور : مي .........مي
مي مسحت دموعها وخرجت من اوضتها
مى : نعم يا بابا
أنور : انتي مش هتفطرى ولا ايه
مى بعد ما قعدت علي السفرة : هاكل يا بابا
سمر بصتلها بحقد وبعدين بدأ يكلوا
بعد ما خلصوا أكل
أنور : طب انا رايح الشغل بقا
سمر : طيب متتاخرش النهارده علشان عيزاك موضوع ضرورى
أنور : موضوع اية
سمر : لما ترجع
أنور : طب انا ماشي عايزه حاجه يا مى
مى : لا يا. ........
سمر قطعتها : هتكون عايزه ايه بس يا أنور روح انت الشغل علشان متتاخرش
مى وقتها كانت هتعيط من الزعل بس مسكت نفسها
بعد ما أنور راح الشغل بتاعوا
سمر بصت لم وبعدين قلتلها
سمر : انتي قعده عندك بتعملي ايه عندك يلا قومي اغسلي الصحون وحضرى الغدا
مى قامت وبدأت تغسل فالصحون
وتفكر أيام ما كانت مامتها عايشه وازاى أنها كانت احلي أيام عشتها فحياتها
بعد ما أنور رجع من الشغل كانت مي عاملة مي حضرت الغدا وقعدوا كلهم علشان يكلوا
أنور : الله الأكل حلو النهارده مين الي عملوا
مى : أن. .......
سمر قطعتها : هيكون مين يعني انا زى كل يوم مهي مي مش راضيه تساعدني وانا بعمل كل حاجه لوحدي
مي بصتلها باستغراب لأنها هي الي بتعمل كل حاجه فالبيت وسمر كل الي بتعمله أنها تقعد قدام التلفزيون وتنام بس مي مرضتش تتكلم
أنور : ابقي ساعدي سمر يا مي دى زى مامتك برضوا
سمر ضحكت ضحكة الانتصار وبعدين قالت ببرود: طبعا انا ربنا مردش اني اخلف بس هو عالم انا بحب مي قد ايه
مي : وانا برضوا ربنا عارف بحبك قد ايه
سمر كشرت وبعدين سابت الأكل وقامت قعدت قدام التلفزيون
أنور : رايحه فين يا سمر
سمر بغيظ :شبعت
وبعد ما أنور خلص الأكل قعد جمب سمر قدام التلفزيون
ومى راحت المطبخ علشان تغسل الأطباق
أنور بص لسمر وبعدين قلها : اه صح ايه الموضوع الي كنتي عايزاني فيه
سمر ابتسمت بخبث وبعدين قلتله : اه صح فكرتني
أنور : خير فيه ايه
سمر بدأت تنده مي
مي خرجت من المطبخ
مي : نعم فيه حاجه
سمر : اقعدى يا حبيبتي فيه موضوع لازم انتي وأنور تسمعوه مع بعض
مي قلبها قعد يدق بسرعه من الخوف حست أن سمر مدبرها مصيبة جديده : خير فيه ايه
سمر : عارف سلوى اختي وجوزها رشاد
أنور : ايوه طبعا
سمر : كانوا عايزين يجوا يزورنا بكره
أنور : وهو دا الموضوع المهم الي عايزاني فيه
سمر : اسمعي بس للآخر هما جايين بكرا علشان عايزين يخطبوا ابنهم محمد لمي ها قولت ايه



 توقيع : سمو الأمير





..عُيوَنگ لآ حَگت
مَ عآدْ يصّبح ، للحُروْف شِفاه
وَ لآ به شّي أرْوَع منْ سَوَآلف ،
عينگ ل عينيْ ،

(( انا لم اخترفلسطين وطني.. انا..فقط ولدت محظوظا ))











رد مع اقتباس
قديم اليوم, 01:28 AM   #2


الصورة الرمزية فيحاء الشام

 عضويتي » 4951
 جيت فيذا » Feb 2016
 آخر حضور » اليوم (11:57 PM)
آبدآعاتي » 141,296
 حاليآ في » قْلِـب أمِـيٌ
دولتي الحبيبه »  Syria
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » التراث ♡
آلعمر  » 60 سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » أرمله ♔
 التقييم » فيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond reputeفيحاء الشام has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 7
مشروبك   water
قناتك fnoun
اشجع ithad

اصدار الفوتوشوب : التراث ♡ My Camera: Windows 7

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter


اوسمتي

فيحاء الشام غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1



الله يعطيك العافية


 توقيع : فيحاء الشام



رد مع اقتباس
قديم اليوم, 02:32 AM   #3


الصورة الرمزية همــســة امــل

 عضويتي » 2156
 جيت فيذا » Mar 2014
 آخر حضور » اليوم (03:27 AM)
آبدآعاتي » 294,508
 حاليآ في » المَملكه العربيه السعُوديه
دولتي الحبيبه »  Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » العام ♡
آلعمر  » 22 سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » أعزب ♔
 التقييم » همــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond reputeهمــســة امــل has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 10
مشروبك   pepsi
قناتك mbc
اشجع ahli

اصدار الفوتوشوب : العام ♡ My Camera: Windows 10

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter

мч ѕмѕ ~


اوسمتي

همــســة امــل غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1



الله يعطيك العافيه وتسلم الايادي
على الانتقاء المميز
بانتظار جديدك بشوق
أرق التحايا لروحك


 توقيع : همــســة امــل



رد مع اقتباس
قديم اليوم, 02:40 AM   #4


الصورة الرمزية احساس شاعر

 عضويتي » 2324
 جيت فيذا » May 2014
 آخر حضور » اليوم (10:36 PM)
آبدآعاتي » 193,276
 حاليآ في » سكون الشوق
دولتي الحبيبه »  Saudi Arabia
جنسي  »  Male
آلقسم آلمفضل  » الاسلامي ♡
آلعمر  » 17 سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط ♡
 التقييم » احساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond reputeاحساس شاعر has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 7
مشروبك   water
قناتك abudhabi
اشجع hilal

اصدار الفوتوشوب : الاسلامي ♡ My Camera: Windows 7

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter

мч ѕмѕ ~
мч ммѕ ~
MMS ~


اوسمتي

احساس شاعر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1



روعه يسعدك ربي


 توقيع : احساس شاعر





رد مع اقتباس
قديم اليوم, 03:55 AM   #5


الصورة الرمزية لهفة الخاطر

 عضويتي » 5277
 جيت فيذا » May 2016
 آخر حضور » اليوم (05:36 AM)
آبدآعاتي » 2,500
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه »
جنسي  »
آلقسم آلمفضل  »
آلعمر  »
الحآلة آلآجتمآعية  »
 التقييم » لهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond reputeلهفة الخاطر has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  »
مشروبك
قناتك
اشجع

اصدار الفوتوشوب : My Camera:


اوسمتي

لهفة الخاطر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1



روعه الطرح نشهده اليوم
شكري لسمو روحكـ
لرائع الطرحـ
ودام إبداعكـ الدائم


 توقيع : لهفة الخاطر



رد مع اقتباس
قديم اليوم, 05:11 AM   #6


الصورة الرمزية شٌهقـہٌ عًشـقٌ

 عضويتي » 4438
 جيت فيذا » Nov 2015
 آخر حضور » اليوم (01:11 AM)
آبدآعاتي » 279,127
 حاليآ في » سَكِــونُ آلشــِوقَ ♥
دولتي الحبيبه »  Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الاسره ♡
آلعمر  » 17 سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط ♡
 التقييم » شٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond reputeشٌهقـہٌ عًشـقٌ has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 7
مشروبك   water
قناتك mbc
اشجع naser

اصدار الفوتوشوب : الاسره ♡ My Camera: Windows 7

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter


اوسمتي

شٌهقـہٌ عًشـقٌ غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1



*/

سلمت اناملك على
ماجادت به من روعة بالطرح
دام لنا ابداعك بأرقى حالاته
بأنتظار عطائك القادم
كل التقدير


 توقيع : شٌهقـہٌ عًشـقٌ



رد مع اقتباس
قديم اليوم, 05:47 AM   #7


الصورة الرمزية وَدَق

 عضويتي » 3524
 جيت فيذا » May 2015
 آخر حضور » اليوم (03:46 PM)
آبدآعاتي » 75,382
 حاليآ في » وطن عمري
دولتي الحبيبه »  Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الاسلامي ♡
آلعمر  » 17 سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط ♡
 التقييم » وَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond reputeوَدَق has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 7
مشروبك   star-box
قناتك nicklodeon
اشجع hilal

اصدار الفوتوشوب : الاسلامي ♡ My Camera: Windows 7

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter

мч ѕмѕ ~
نؤمن أن ...
مانصنعه س يخلق فرحآ


اوسمتي

وَدَق غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1



تسلم آيــــــاديــك
موضوع جميل وإختيــارك أجمل
كل الشكر لك




رد مع اقتباس
قديم اليوم, 05:58 AM   #8


الصورة الرمزية وردة سكون

 عضويتي » 4233
 جيت فيذا » Oct 2015
 آخر حضور » اليوم (01:32 AM)
آبدآعاتي » 15,199
 حاليآ في » مرحلة عمل تطبيقي
دولتي الحبيبه »  Saudi Arabia
جنسي  »  Male
آلقسم آلمفضل  » الاسلامي ♡
آلعمر  » 17 سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط ♡
 التقييم » وردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond reputeوردة سكون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 7
مشروبك   7up
قناتك mbc
اشجع shabab

اصدار الفوتوشوب : الاسلامي ♡ My Camera: Windows 7

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter

мч ммѕ ~
MMS ~


اوسمتي

وردة سكون غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1



مدائن .. من .. الشكر .. وجنائن ..الجورى
لهذا .. الطرح ..الاكثر ..من .. رائع
دامت .. اطلالتك .. في .. سماء .. منتدانا
تحياتي .. لك .. لاعدمناك


 توقيع : وردة سكون





رد مع اقتباس
قديم اليوم, 04:30 PM   #9


الصورة الرمزية ألميعآد.

 عضويتي » 5319
 جيت فيذا » Jun 2016
 آخر حضور » اليوم (09:13 AM)
آبدآعاتي » 35,598
 حاليآ في » _ قلب أبوهآإ .
دولتي الحبيبه »  Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الأدبي ♡
آلعمر  » 26 سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » عزباء ♔
 التقييم » ألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond reputeألميعآد. has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 10
مشروبك   7up
قناتك mbc4
اشجع naser

اصدار الفوتوشوب : الأدبي ♡ My Camera: Windows 10

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter

мч ѕмѕ ~
-

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين


اوسمتي

ألميعآد. غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1



رَآقَنِيْ مَآ قَدَم هُنَآ
وَآنتَظِرُ المَزِيدُ مِن رَوائِعكْ
قَبَآئِل الجُورِيْ بِينَ يَديِك


مواضيع : ألميعآد.



رد مع اقتباس
قديم اليوم, 12:57 AM   #10


الصورة الرمزية خہَواطہَر

 عضويتي » 1
 جيت فيذا » Dec 2013
 آخر حضور » اليوم (10:43 PM)
آبدآعاتي » 159,137
 حاليآ في » بينَ (الأَلفُ) وَ (اليَآءِ)..
دولتي الحبيبه »  Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الأدبي ♡
آلعمر  » 17 سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » عزباء ♔
 التقييم » خہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond reputeخہَواطہَر has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 8
مشروبك   water
قناتك max
اشجع ahli

اصدار الفوتوشوب : الأدبي ♡ My Camera: Windows 8

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter

мч ѕмѕ ~
мч ммѕ ~
MMS ~


اوسمتي

خہَواطہَر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (انتظرني ياحبيبي )ح1




-

,
يِعَافيِك ربيِ عَلى دَوحتُك الرَاقِيِه

وَشُكْرَا لَطـــرَحُك المُميِز وَإِخْتِيارِك الرَائِع
عَبق الجُــــــوريِ لـ رُوحِك..’
..
*


 توقيع : خہَواطہَر


..



رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مانسيتك ياحبيبي لو انك قد قسيت قلب ۩۞۩{ همس القوافي }۩۞۩ 32 اليوم 10:31 PM
ياحبيبي يارمضان الماسة البراقة ۩۞۩{ همس القوافي }۩۞۩ 17 اليوم 04:01 AM
ياحبيبي فيك ظني إحساس عموري ۩۞۩{ همس القوافي }۩۞۩ 3 اليوم 09:13 PM
ياحبيبي يامحمد . خہَواطہَر ۩۞۩{ خير البشر وصحبه الكرام }۩۞۩ 14 اليوم 03:59 AM
ماأعظم حنآنك ..ياحبيبي . خہَواطہَر ۩۞۩{ خير البشر وصحبه الكرام }۩۞۩ 13 اليوم 03:58 AM

Loading...


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
شات دقات قلبي
TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.2 OPS BY: ! ωαнαм ! © 2010
جميع الحقوق محفوظـة لـ سكـونْ الشـوق

mamnoa 3.0 by DAHOM